Ön Bilgilendirme Metni

1. ÖN BİLGİLENDİRMENİN AMAÇ VE SONUÇLARI

İşbu Ön Bilgilendirme metni, ALICI tarafından “veromoda.com.tr” internet sitesi (“Web Sitesi”) aracılığıyla gerçekleştirilecek alışveriş sırasında ve sonrasında ALICI tarafından bilinmesi ve kabul edilmesi gereken yasal hüküm ve kuralları içermektedir. ALICI, siparişini tamamlamadan önce işbu koşul ve kuralları okumakla yükümlü olup siparişin tamamlanması ile birlikte ALICI’nın, işbu metinde yer verilen tüm hükümler hakkında bilgi sahibi olduğu ve işbu hükümlere tabi olmak hususunda açık rıza gösterdiği kabul edilir.


2. SATICININ BİLGİLERİ

Web Sitesi üzerinden gerçekleştirilen satışlar, “Etiler Mahallesi Yıldızçiçeği Sokak No:23 İstanbul” adresinde faaliyet gösteren, 187050919900010 mersis numaralı Bestseller Birleşik Tekstil Toptan ve Perakende Tic. Ltd. Şti. tarafından gerçekleştirilir.


3. SİPARİŞE KONU ÜRÜNLERİN TEMEL NİTELİKLERİ VE TOPLAM FİYATI

Sipariş etmekte olduğunuz ürünlerin ürün kodu ve adı, miktarı, birim fiyatı, rengi ve modeli ve toplam satış fiyatı, (varsa) uygulanan indirim miktarı, vade farkı, KDV dahil toplam tutar ve kargo ücreti aşağıda belirtildiği gibidir.


Ara Toplam : 0,00TL
Toplam : 0,00TL

4. SATICIYA AİT İLETİŞİM BİLGİLERİ

SATICI’ya “Etiler Mahallesi Yıldızçiçeği Sokak No:23 İstanbul” adresinden ve aşağıda belirtilen müşteri hizmetleri hattı ve telefon numarasından hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz:

bilgi@veromoda.online - 0(212) 362 48 48


5. ÖDEME VE TESLİMAT

Siparişinize konu ürünlerin kargo dahil toplam bedelini kredi kartı ve banka kartı seçeneklerinden birini kullanarak nakit ya da ödeme sayfasında mevcut taksit seçenekleri ile ödeyebilirsiniz. Sipariş etmekte olduğunuz ürünlerin kargo bedelinin SATICI tarafından karşılandığının beyan edilmediği siparişlerde kargo bedeli tarafınızdan tahsil edilir. Sipariş ettiğiniz ürünler, en geç 3 iş günü içerisinde “………………” kargo firmasına teslim edilerek siparişiniz sırasında belirttiğiniz adrese ulaştırılacaktır. Siparişiniz size ya da belirttiğiniz kişilere teslim edilecektir. Siparişinizin belirtilen süre içerisinde teslim edilememesi durumunda siparişinizi iptal ederek ödemiş olduğunuz tutarı iade alma hakkına sahipsiniz. Bu hakkınızı kullanmak için SATICI’ya 4. Maddede belirtilen iletişim kanallarını kullanarak bildirimde bulunmanız yeterlidir. Ödeme ve teslimat hususundaki soru ve sorunlarınız için de SATICI’ya aynı kanallardan ulaşmanız yeterli olacaktır.

150 Türk Lirası üzerindeki alışverişlerinizde kargo ücretsiz olarak gerçekleştirilecektir.


6. CAYMA HAKKI

Siparişinizden hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkına sahipsiniz. Cayma hakkınızı siparişiniz tarafınıza teslim edildikten sonra en geç 15 (onbeş) iş günü içerisinde 4. Maddede belirtilen e-posta adreslerine bir bildirimde bulunarak veya ‘’İade İşlemlerim’’ sayfasından iade talebi oluşturarak kullanabilirsiniz. Cayma hakkınızı kullanmakta olduğunuz ürünlerin ürün kodu, faturanın ve ürünlerin fotoğrafları gibi bilgilerin de e-posta ile SATICI’ya bildirilmesi cayma hakkınızı kullandığınız siparişinizin hızlıca tespit edilebilmesini ve ücret iadesine ilişkin işlemlerin hızlıca sonuçlandırılabilmesini sağlayacaktır.

Cayma hakkınızı belirttiğimiz usulde göndereceğiniz bir e-posta ile kullanmış olursunuz. Bu bildirimden sonra 10 (on) gün içerisinde cayma hakkınızı kullandığınız ürün ya da ürünleri, orijinal faturaları ile birlikte “Karağaç Mahallesi Batu Sokak No:2/1 Hadımköy / Büyükçekmece / istanbul” adresine iade etmelisiniz. Ürünün iadesini “Yurtiçi” kargo firması aracılığıyla hiçbir ücret ödemeden gerçekleştirebilirsiniz. İade ettiğiniz ürünün “iade ürünü” olduğunu belirtmeniz yeterli olacaktır. Başka bir kargo firması ile iadeyi gerçekleştirmeniz halinde ise kargo ücretinin tarafınızca karşılanması gerekecektir. Ücret iadesi cayma hakkınıza ilişkin bildirim ve iadeyi belirtildiği şekilde gerçekleştirmeniz akabinde, siparişte kullandığınız kredi kartınıza veya banka kartınıza en geç 14 (ondört) gün içerisinde gerçekleştirilecektir.

Cayma hakkı ürünün tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan ürünlerde, kullanılmış ürünlerde, tarafınıza teslim edildikten sonra hasar gören ürünlerde, sağlık ve hijyen açısından iadesi mümkün olmayan ürünlerde ve tek kullanımlık ürünlerde kullanılamaz.


7. UYUŞMAZLIK ÇÖZÜM YOLLARI

Siparişlerinizle ilgili bir uyuşmazlık meydana geldiğinde, uyuşmazlıkların çözümü için bulunduğunuz yerdeki veya İstanbul il ve ilçe tüketici hakem heyetleri ile Tüketici Mahkemelerine müracaat edebilirsiniz.